Reklama
reklama

Maminky nerady experimentují s novinkami a dávají přednost pohodlí

Průzkum společnosti ALPA na téma “Maminky, jak pečujete o dětskou pokožku?” přinesl zajímavé závěry. Cílem průzkumu bylo zjistit názory a zkušenosti maminek s péčí o citlivou dětskou pokožku. Ukázalo se, že maminky dávají jednoznačně přednost jednorázovým plenám a v péči o citlivou dětskou pokožku preferují krém proti opruzeninám. Kosmetiku si maminky vybírají značkovou a spíše zahraniční. Nicméně tradiční českou značku Aviril zná osm z deseti dotázaných.  Maminky jsou také opatrné a dávají přednost tradičním přípravkům s ověřenou historií před nejnovějšími trendy.

U plenek vítězí pohodlí

Průzkum se zaměřil také na preference maminek v oblasti používání plen - ty jednorázové jednoznačně vedou - používá je 79 % respondentek a 15 % je kombinuje s plenkami látkovými. Jen 3 % dotázaných používají pouze plenky látkové a stejný počet bezplenkovou metodu. Krém proti opruzeninám je naopak jasnou jedničkou dotazovaných maminek, po koupání a přebalování ho používá 84,6 % respondentek, na zásyp spoléhá 15 % maminek.

S dětskou kosmetikou většina zásadně neexperimentuje

Na značkovou kosmetiku spoléhá 75 % respondentek, přičemž maminky více preferují tu zahraniční (44,62 % vůči 30,77 %) než českou. Tradičním přípravkům s ověřenou historií důvěřuje téměř jednohlasně celých 95 % dotázaných. Trendy a novinky v kosmetice vyhledává pouhých 5 % dotázaných. Stálici v dětské kosmetice českou značku Aviril zná 79 % respondentů.

“Z reakcí našich zákazníků víme, že jsou potěšeni tím, že mohou používat značku, kterou k plné spokojenosti vyzkoušeli už i jejich rodiče. Jen málo značek se totiž může pochlubit takovou tradicí a léty ověřenou kvalitou jako Aviril. Je obdivuhodné, že i bez velkých reklam je znalost značky Aviril tak vysoko,” říká Ing. Pavel Smažil, ředitel obchodního úseku společnosti ALPA.

A podle čeho se maminky při nákupu rozhodují? Při výběru jednoznačně (82 %) rozhoduje vlastní zkušenost s výrobkem či značkou nebo zkušenost někoho ze známých nebo blízkých. Že je důležitá zejména cena výrobků, uznává 23 % respondentů.

Autor: 
redakce
Aktuálně
Muzeum města Brna chystá na Špilberku výstavu „Rok 1918 – co nám válka vzala a dala…“ Foto: Magistrát města Brna
Technické muzeum v Brně, Moravské zemské muzeum, Muzeum města Brna a Muzeum Brněnska se zapojí do výstavního cyklu Republika 100, který oslaví sto let od vzniku samostatného Československa....
18.01.2018 - 15:40
Komplikace na dálnici D1 Foto: HZS JMK
Ani včera se dálnice D1 neobešla bez dlouhých kolon a nehod. Vozovka byla extrémně namrzlá a sypače soli popojížděly pomalu s kolonami, které se vytvářely v obou směrech.
18.01.2018 - 06:58
Malá lvíčata Foto: Zoo Brno
Chovateli mladých lvíčat, která se narodila 29. prosince v brněnské zoo, se podařilo pořídit první snímky těchto dvou roztomilých mláďat.
17.01.2018 - 17:40
V průběhu podzimu se léčil ve Fakultní nemocnici u sv. Anny v Brně olympionik a komeťácká legenda Vladimír Nadrchal. Vzhledem k tomu, že jeho operace zad proběhla dle plánu a pan Nadrchal procházel...
17.01.2018 - 14:13
Nová část hřbitova ve Slatině Foto: Magistrát města Brna, Z. Kolařík
Slatinský hřbitov město rozšířilo o 1600 metrů čtverečních s kapacitou 56 klasických kopaných hrobů a 318 urnových. Náklady na úpravy se vyšplhaly na 3,1 milion korun. Částku financovalo město Brno.
17.01.2018 - 07:34
Vizualizace rozhledny Holedná Foto: Projekt Dáme na vás
Výzvu k podávání návrhů do druhého ročníku participativního rozpočtu statutárního města Brna schválili dnes radní. Podávat návrhy bude možné od 15. února do konce května 2018. Celková vyčleněná...
16.01.2018 - 16:50
Komentáře