Reklama
reklama

Maminky nerady experimentují s novinkami a dávají přednost pohodlí

Průzkum společnosti ALPA na téma “Maminky, jak pečujete o dětskou pokožku?” přinesl zajímavé závěry. Cílem průzkumu bylo zjistit názory a zkušenosti maminek s péčí o citlivou dětskou pokožku. Ukázalo se, že maminky dávají jednoznačně přednost jednorázovým plenám a v péči o citlivou dětskou pokožku preferují krém proti opruzeninám. Kosmetiku si maminky vybírají značkovou a spíše zahraniční. Nicméně tradiční českou značku Aviril zná osm z deseti dotázaných.  Maminky jsou také opatrné a dávají přednost tradičním přípravkům s ověřenou historií před nejnovějšími trendy.

U plenek vítězí pohodlí

Průzkum se zaměřil také na preference maminek v oblasti používání plen - ty jednorázové jednoznačně vedou - používá je 79 % respondentek a 15 % je kombinuje s plenkami látkovými. Jen 3 % dotázaných používají pouze plenky látkové a stejný počet bezplenkovou metodu. Krém proti opruzeninám je naopak jasnou jedničkou dotazovaných maminek, po koupání a přebalování ho používá 84,6 % respondentek, na zásyp spoléhá 15 % maminek.

S dětskou kosmetikou většina zásadně neexperimentuje

Na značkovou kosmetiku spoléhá 75 % respondentek, přičemž maminky více preferují tu zahraniční (44,62 % vůči 30,77 %) než českou. Tradičním přípravkům s ověřenou historií důvěřuje téměř jednohlasně celých 95 % dotázaných. Trendy a novinky v kosmetice vyhledává pouhých 5 % dotázaných. Stálici v dětské kosmetice českou značku Aviril zná 79 % respondentů.

“Z reakcí našich zákazníků víme, že jsou potěšeni tím, že mohou používat značku, kterou k plné spokojenosti vyzkoušeli už i jejich rodiče. Jen málo značek se totiž může pochlubit takovou tradicí a léty ověřenou kvalitou jako Aviril. Je obdivuhodné, že i bez velkých reklam je znalost značky Aviril tak vysoko,” říká Ing. Pavel Smažil, ředitel obchodního úseku společnosti ALPA.

A podle čeho se maminky při nákupu rozhodují? Při výběru jednoznačně (82 %) rozhoduje vlastní zkušenost s výrobkem či značkou nebo zkušenost někoho ze známých nebo blízkých. Že je důležitá zejména cena výrobků, uznává 23 % respondentů.

Autor: 
redakce
Aktuálně
Stavební práce, kdy dělníci dláždili nástupiště před hlavním nádražím, jsou hotové. Pracovníci DPMB teď budou intenzivněji dohlížet na to, zda na nich cestující udržují pořádek. V plánu jsou i akce...
17.08.2017 - 08:27
Tři kuriózní nehody museli policisté řešit na přelomu července a srpna. Naštěstí při nich nebyl nikdo zraněn, ovšem měly společného jmenovatele.
16.08.2017 - 17:38
Během tropických dní je cestování veřejnou dopravou pro mnoho lidí velice nepříjemné, a to především kvůli vysokým teplotám uvnitř vozů. Stejně jako Praha, i Brno se chystá nakoupit nové...
16.08.2017 - 17:24
Velkolepá fotografická výstava Jeden kmen zavede návštěvníky do fantasy světa skřetů z kmene Snaga. Samotné výstavě bude předcházet jednodenní fantasy festival.
16.08.2017 - 14:49
Placení parkovného bezkontaktně či pomocí SMS. Běžná praxe, která vzniká na mnoha místech v republice. Řidiči v Brně si však musejí ještě počkat.
16.08.2017 - 07:52
Během včerejšího dne odstartovala aukce hokejových dresů z rozlučky Martina Havláta a jejich nákupem podpoří lidé dobrou věc. Výtěžek z aukce bude věnován na obnovu lůžek pro pacienty Fakultní...
15.08.2017 - 14:33
Komentáře