Reklama
reklama

Starobrno představuje novou kampaň, v níž sází na specifický humor a spontánnost

Starobrno představuje novou kampaň s ústřední myšlenkou Život nepočká. Odstartuje ji vtipnými on-line spoty, inspirovanými akčními filmy ze sedmdesátých let s překvapivým rozuzlením. Další novinkou je i vizáž starobrněnských produktů, a to včetně nejoblíbenější značky - jedenáctky Starobrno Medium.

Vystupte z každodenní rutiny, nežijte v zajetých kolejích, otevřete oči, spontánně se seznamujte a bavte se známými i novými lidmi. Život nepočká! To je hlavní sdělení nové kampaně značky Starobrno, kterou představuje právě v těchto dnech. Tematicky tak navazuje na dlouhodobou komunikaci, sázející na tajemství dobré nálady a samozřejmě specifický humor, který je Brňanům tak vlastní. „V Brně žijí otevření a spontánní lidé, kteří mohou být pro zbytek republiky inspirací, aby se nechávali více unášet životem, protože ten nepočká. Takovou atmosféru má navodit posezení u našeho piva, a s touto myšlenkou pracuje nová kampaň,“ vysvětluje Petra Havlišová, manažerka značky Starobrno.

Prakticky se kampaň představí v on-line médiích, konkrétně sérií pěti videí. V nich diváci sledují napínavou honičku Klaďase a Padoucha. Na známých místech Brna spoty natáčel Jiří Volek, režisér zatím poslední řady reality show Robinsonův ostrov. V roli agenta Klaďase diváci uvidí herce Jakuba Gottwalda, brněnského rodáka, v současnosti člena souboru Národního divadla. Klaďas se na cestě k polapení Padoucha v podání herce Filipa Kaňkovského nechává strhnout brněnskou atmosférou, takže hra na kočku a myš má nakonec nevšední rozuzlení. Režisér Volek se inspiroval akčními filmy ze sedmdesátých let, které dodnes neztratily nic ze své kvality. Přizpůsobil tak styl natáčení, zabarvení obrazu, nechybí ani originální humor. Autorem kreativního konceptu Život nepočká je agentura VCCP.

Přijít s novou kampaní pro Starobrno byla výzva - netvořili jsme ji pouze pro místní, kteří považují Starobrno za nedílnou součást jejich domovského města, a svým způsobem i života, ale i pro zbytek republiky. Kampaň má totiž za cíl místním lidem připomenout, co je a jejich město činí tak jedinečnými a zároveň tyto vlastnosti představit i dalším,“ popisuje account managerka kreativní agentury VCCP Simona Fischmeisterová.

Spolu s novými spoty představuje značka Starobrno novou vizuální identitu všech svých produktů. Cílem bylo vytvořit design vyznačující se vzdušností, jednoduchostí a menší zdobností než dříve – a to se podle Petry Havlišové podařilo. Design tak dobře koresponduje s pozicí značky na pivním trhu. „Starobrno se snaží motivovat lidi, aby opustili svoji bublinu a otevřeli se známým i neznámým lidem kolem sebe, s nimiž budou sdílet dobrou náladu a společné chvíle nad pivem. S vidinou nových spontánních zážitků a dávkou humoru, to vše je pro Starobrno přece typické,“ doplňuje.

Autorem nové vizuální identity je studio LION brand & story s.r.o. Změny se týkají loga značky Starobrno, dále etiket i vizuální podoby plechovek a multipacků celého portfolia. Zvláštní pozornost si zasluhuje „vlajková loď pivovaru“ Starobrno Medium. „Jedenáctka Starobrno Medium má v našem pivovaru výsadní postavení, jsme na ni mimořádně hrdí. Chceme, aby si oblibu získala i za hranicemi Jihomoravského kraje. Proto se Medium snažíme co nejvíce dostat i mimo region, aby toto pivo měli šanci ochutnat lidé v celé České republice. Myslíme si totiž, že starobrněnský pivovar skvěle reprezentuje a dává o něm patřičně vědět,“ konstatoval ředitel a vrchní sládek pivovaru Ondřej Koucký.

Starobrno Medium chutná nejen spotřebitelům, ale i odborníkům na degustačních soutěžích. V letošním roce získalo třetí místo v soutěži Zlatý soudek PIVEX, vloni bylo Medium druhé na soutěži České pivo a třetí na Pivu České republiky. Ze soutěží ve své kategorii světlých ležáků vozí umístění na předních příčkách už řadu let.

Autor: 
redakce
Aktuálně
Na začátku listopadu jihomoravští kriminalisté ve spolupráci s policisty z Útvaru rychlého nasazení a rakouskými kolegy zadrželi muže z Břeclavska, kterého podezřívali z obchodování s marihuanou,...
15.11.2018 - 11:21
Náměstí Svobody Foto: Centrum news
Studenti brněnským vysokých škol chystají druhý ročník akce s názvem Brněnský sedmnáctý. Na náměstí Svobody vzpomenou na události z let 1939 a 1989. Poté se vydají na lampionový průvod městem.
15.11.2018 - 07:00
Ilustrační foto Foto: Centrum news
Začíná období viróz, a ačkoliv jde o nepříjemné onemocnění, většinou jeho léčba nevyžaduje zásah záchranářů a výjezd resuscitačního vozu. Jihomoravští záchranáři přesto evidují desítky hovorů denně...
14.11.2018 - 15:30
V pondělí dopoledne přijali policisté stručné oznámení o tom , že se mezi auty ve Štouračově ulici prochází kůň bez doprovodu.
14.11.2018 - 15:08
Ilustrační foto Foto: Centrum news
Úřad začne vracet peníze rezidentům, kteří za první auto před změnou ceníku zaplatili 600 korun. Změna se týká druhé vlny parkování. Vrácení peněz je ale podmíněné žádostí.
14.11.2018 - 07:00
Ruské kolo na Moravském náměstí už stojí Foto: Centrum news
Už za deset dní v Brně začne opravdová vánoční atmosféra. Vánoční trhy na čtyřech brněnských náměstí odstartují 23. listopadu, takže intenzivní přípravy na vánoční Brno jsou v plném proudu.
13.11.2018 - 13:58
Komentáře