Reklama
reklama

Valenta a Neumannová se utkali v boji o zlato

 „Dejte do toho srdce! Sportovci měli olympiádu, všichni ostatní Fanouškiádu!“ Tak zněl podtitul jedinečné hry pro fanoušky, kterou připravila Česká spořitelna a v níž se bojovalo o zlaté medaile v celkové hodnotě 1 000 000 korun. Výherci zlatých medailí si navíc nemohli přát nic lepšího, než že jim je předají ti nejpovolanější – olympijští šampioni Aleš Valenta, Katka Neumannová a Mirka Knapková. Ti se ostatně do Fanouškiády sami zapojili.

Přestože všichni tři mají doma velkou sbírku těch nejcennějších kovů, aktivně podporovat sportovce a fanoušky se prostě musí. Sportovci fanoušky rozhodně potřebují a jejich podpora může pomoci i k lepším sportovním výkonům. V této soutěži šlo především o to, jak je kdo velký fanoušek a zde se ukázalo, že je takových opravdu hodně – do klání se aktivně zapojilo přes 200 tisíc lidí
a kdybychom sečetli čas, který dohromady strávili na webové stránce, tak nám to dá dohromady téměř 5 let.

„Je vidět, že i fandit se musí umět a ti nejlepší si své výhry v podobě medailí rozhodně zaslouží. Ještěže já tu svoji už mám,“ uvedl Aleš Valenta, který společně s Katkou Neumannovou a Mirkou Knapkovou předal vítězům medaile ze čtrnáctikarátového zlata a ještě se se všemi přítomnými utkal na bobové dráze.

„Mám ráda, když se pasivní sledování sportu dá spojit se zajímavými aktivitami. Fanouškiáda mezi ně určitě právem patří. Je to skvělý nápad, obzvlášť teď, když se nejbližší olympiády nebudou konat v Evropě. Je tedy fajn, že se fanoušci mají kde „potkat“, podpořit sportovce v akci nejrůznějšími aktivitami i takto na dálku a ještě bojovat o medaile jako oni,“ doplnila Kateřina Neumannová.

Nejvíce srdíček (bodů) stihli nasbírat Václav Paclík, Tereza Bezděková a Kateřina Deseyve. „Naším cílem bylo přinést nový způsob, jak sledovat olympijské dění, pobavit se přitom a ještě něco vyhrát. Domnívám se, že konečná čísla hovoří za vše. Fanouškiáda se v průběhu her stala v podstatě takovou sociální sítí a centrem fandění a olympijskými hrami rozhodně nekončí,“ uvedl Tomáš Kolář, ředitel sponzoringu České spořitelny.

Kromě hlavních výher v podobě zlatých medailí  rozdělovala Česká spořitelna nejlepším fanouškům také produkty z oficiální olympijské kolekce Alpine Pro, domácí kina s LCD televizí, tablety či herní konzole.

Nejdůležitější čísla Fanouškiády:

  • 70 230 aktivních hráčů
  • 206 065 unikátních návštěvníků webu
  • Téměř 5 let je čas, který strávili dohromady účastníci na stránce
  • Přes 4 miliony TV diváků pořadu Fanouškiáda
Autor: 
redakce
Aktuálně
Měsíc po umístění speciální lavičky plné knih v parku na Obilním trhu si už jen tak nepočtete. Knihy jsou rozebrané, prostor lavičky zaplnily odpadky.
20.09.2017 - 19:53
Víno a burčák ze čtyřiadvaceti vinařství, řemeslné a dárkové zboží, občerstvení a farmářské produkty a denně doprovodný program od odpoledních do večerních hodin. Přesně na tohle se mohou těšit...
20.09.2017 - 11:56
Za měsíc se uskuteční volby do Poslanecké sněmovny Parlamentu ČR a všichni obyvatelé republiky mají právo volit i mimo místo svého trvalého bydliště. Musí si však včas vyřídit voličský průkaz.
20.09.2017 - 08:17
Pořídit si nemovitost jako další zdroj příjmu. Češi i přes stále se zvyšující ceny považují koupi bytu či domu a jeho následné pronajímání za jeden z nejvýhodnějších způsobů jak zhodnotit své vlastní...
19.09.2017 - 20:14
Vymyslet za 24 hodin inovativní řešení reálného byznysového zadání, tak aby se dalo uplatnit v praxi. A to navíc s lidmi, které jste poznali teprve před chvílí. To bude cílem ČEZ Inovačního maratonu...
19.09.2017 - 19:55
Alkohol, možná v kombinaci s drogami, hrál pravděpodobně podstatnou roli včera nad ránem v Mokré.
19.09.2017 - 07:31
Komentáře